Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 08:39   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Delt bosted, hvor lenge hos hver?

Opprinnelig lagt inn av Thomas1977, her.

Mister man ikke alle aleneforelderstønadene ved delt bosted?

For mitt eget vedkommende slipper jeg heldigvis unna hele denne debatten siden mora bor i en annen by, og delt omsorg på denne måten er umulig.

Jeg syns det er veldig fint hvis man kan fordele omsorgen på barna uten å vurdere hvor mye penger man får av staten ved den ene eller andre måten.
(Noen ganger er det jo sånn at man MÅ ta hensyn til det, men jeg syns ikke det burde være standardfokus, liksom.)

Og hva mener du med at du heldigvis slipper debatten fordi mamman bor et annet sted? Betyr det at du egentlig er glad for at mamman ikke kan delta i større grad i jentas liv?