Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-07, 15:26   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Britneysladder

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Klart det, men jeg mener hun bør få lov til å utagere litt, feste litt, gjøre litt sprø ting i livet(slik som oss normale og anonyme folk), uten at hun skal bli stemplet som sprø og psyk!

Jeg er faktisk helt enig med deg!

Det er helt utrolig hvordan det skal spekuleres ihjel rundt om Britney Spears.
Hun har akkurat hatt et samlivsbrudd, ja, hun utagerer og fester og gjør noen dumme ting (som uheldigvis kommer på trykk fordi hun er superkjendis) og hun er alenemor til to barn.
Er hun den eneste moren i denne verden som har utagert, festet litt og hatt en metamorfose? Er hun syk og psyk fordi pressen henger rundt og over henne 24 timer i døgnet og følger henne med argusøyne og leter etter feil ved henne?

(Jeg trenger vel ikke å peke lenger enn til vår egen METTE-MARIT.....)