Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 09:08   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger man en utslagsvask i huset?

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Hvorfor det?
Da jeg var nokså liten, helte jeg vaskevannet i do, med den følge at kluten også forsvant. Resultat: tett system. Ikke veldig smart det heller...

Vi har ikke utslagsvask, men hadde jeg hatt et eget vaskerom, ville jeg nok hatt det.

Kluten må tas ut før du tømmer ut vannet. Har du tømt ut bøtta etter en gulvvask? Særlig i yttergang? Da er det så mye sand, dritt og lo i bøtta at det vil på sikt tette rørene dine og plutselig er alt tett om du heller det i kummen. Heller en det i do så er det fri adgang ut og ingen rør tetter seg over tid.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat