Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 09:09   #74
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Jeg lover å prioritere varme klær og mat til barnet først. Og du har rett i mange av betraktningene dine. Kjøper vi en så dyr sofa, tar det lenger tid før vi kan reise på en av de større ferieturene igjen. Mannen er komfy med det, men han vet at jeg går på veggen om jeg ikke kommer meg ut i verden, så han holder igjen på grunn av det. Vi erogså nødt til å pusse opp badet først, så det er ikke slik at vi må løpe ut i neste uke og kjøpe sofa. Vi har begynt researchen, og den kan fint ta opp til et år. Jeg vil ikke forhaste meg, verken med kjøp av dyr eller billig sofa.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat