Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-10, 09:27   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger man en utslagsvask i huset?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Ser ut som utslagsvask er tingen, det var det jeg visste.
Er den kummen kjøpt på IKEA også? Det er kanskje rimeligere å handle på IKEA, men jeg er alene med ungene og rørleggeren trenger det helst i dag, senest i morgen tidlig. Tenkte å ringe Kvik for å høre om de har noe liggende.
Har vært så opptatt av badene og kjøkkenet at jeg har nesten ikke ofret vaskerommet en tanke, litt dumt nå som vi er i siste liten.

Kummen er ikke fra IKEA. Vi kjøpte vår på Comfort kjeden. Den heter Intra VK 50, så er den plata med huller i tillegg. Du får den også i større som heter Intra VK 60.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat