Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 10:54   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg med sofabord!

Vi har fått oss ny sofa - en riktig koloss med to sjeselonger. "Det er sofa overalt", sa 4-åringen da hun så den for første gang. Fargen kan best beskrives som eplegrønn med litt oliven. Vidunderet kan beskues her. Bildet er riktig nok elendig - fargen er en del knæsjere i virkeligheten.

Bordet som står der nå, er 118 cm bredt, og blir for stort, som dere ser. Hva tror dere egner seg best - noe mer eller mindre kvadratisk? Jeg har kikket på dette runde fra Ikea, men mannen tror det vil gi dårlig plass til bespisning (som om vi ofte har selskaper i sofakroken):

Det finnes både i bjørk og eik, noe som nok er de mest aktuelle fargene. Jeg liker at det er en hylle til rot under, slik vi også har nå. Vi har spisestue og vitrineskap i bjørk, mens gulvet og sofabeina er i eik. Andre forslag til bord som ikke er altfor dyre? De må heller ikke være for lave. Lack-bordet som står der nå, er 45 cm høyt, og det er egentlig litt på grensa.