Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 11:04   #2
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Sofabord (eller salongbord, som jeg har lært av min mor...) er vanskelig. Vi har et billig og kjipt bord nå, og da er det ikke så farlig at de yngste ungene gjør sitt ytterste for å slå hull i det på daglig basis.

Men når vi en gang skal handle ny sofa, siden den vi har nå ikke er i nærheten av å være stor nok til en familie på seks, så ser jeg for meg at vi ender med en modulsofa ikke så ulik den dere har. Og da vil jeg ha nytt og lite sofabord. Jeg ser for meg noe ala dette, men i tre, ikke plast:

For vår del er det bra det er noen år til, for mannen er ikke overbevist enda. Kan det være noe for dere? Det tar ikke stor plass, men gir litt mer bordplass når alle tre trekkes ut.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat