Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 11:26   #14
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med sofabord!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det var det jeg tenkte på. Burde ha tenkt på at du har sett på det når du selv foreslår naboen.

Kan ikke kaffekoppen stå på ryggen? Vi hadde en stund en madrass (ikke spør hvorfor, vi bodde trangt) stående bak sofaen. Det var genialt å sette fra seg kaffekoppen og avisen der.

Jeg så på Bohus for ett par år siden ett serverings-"brett" laget av lameller tredd på to snorer. Jeg sliter med å forklare, men det fungerte da sånn at du kunne legge det flatt over sitteputene i sofaen eller på en puff og da fikk du en stiv flate du kunne sette et fat og en kaffekopp på, eller du kunne legge den over armlenet eller ryggen på sofaen og den formet seg da etter armlenet eller ryggen og fungerte tilsvarende som et lite bord du kunne sette fra deg noe på. Ble veldig knotete fortalt, og jeg har ikke tid til å lete etter bilder, men det var ganske praktisk. Den var dog heftig overpriset.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat