Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-10, 21:51   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har renovert et gammelt hus - litt om priser

Det heter kledning på utsiden av huset. Aner ikke priser, men har ikke flere av byggevarehusene sånn "vi gjør jobben"? Da har de sikkert også ca.-priser per kvm el. (Trenger selvsagt ikke være billigst.)

Angående tak, se samme som over.

Asbestsanering er ikke så dyrt som jeg trodde, jeg sjekket pris da vi kikket på et hus med asbest utenfor 2. Etasje. Husker selvsagt ikke pris nå, men det får man lett ved å høre med firma som gjør slike jobber.

Mange sier drenering koster 100.000, jeg har sett snittpriser per løpemeter på alt fra 1000 til 3000 (sikkert avhengig av sted og hva man får).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat