Sv: Fortell meg om ditt utdrikningslag
Jeg hadde utdrikningslag midt på sommeren, så mye fant sted utendørs ...
Jeg ble hentet i 08-tiden, der jeg fikk på meg sykepleiertøy med skriften "her kommer brura" på ryggen og en lapp med en rebus - måtte finne ut hva det stod for å vite hvor vi skulle; jeg fikk slike rebuser gjennom hele dagen. Første turen gikk til Frognerparken der resten av jentegjengen ventet. Det var flere som ikke kunne delta, men vi var en 8-10 stykker og det var helt perfekt egentlig.
I Frognerparken fikk jeg servert piknikfrokost med jordbær og champagne attåt før jeg måtte trekke lapper med ulike oppgaver, bl.a måtte jeg midt på lyse dagen posere som ulike skulpturer. Jeg var litt rødt i toppen da jeg skulle gjøre et forsøk på sinnataggen foran en busslast med kinesere. Så gikk turen videre til det jeg fant ut var et hotel i sentrum, der jeg fikk en times aromaterapimassasje mens jentene koste seg i boblebad, med boblevann. Jeg joinet dem etter massasjen. Så var det lunsjtid og vi spiste også lunsj ute i det fri, i en liten park bak Slottsparken - i området jeg er født og oppvokst. Da lunsjen var overstått og ny rebus løst endte vi opp på Aker Brygge der pappaen til ei venninne ventet med seilbåten - og resten av ettermiddagen og kvelden ble tilbragt utpå Oslofjorden med reker, hvitvin og koselig stemning; drikkeleker, fjas og tjas.
Det var veldig kjekt u-lag, perfekt for meg!
Jeg var forøvrig førstemann ut i gjengen og har i ettertid vært med på å arrangere flere lag der alle har hatt fokus på å ha det skikkelig koselig; et utdrikningslag og ikke utdritningslag.