Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-10, 15:32   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring: 10 things I like about my home

1: Spisestuen, dvs. bordet, skjenken og skapet. Det var mormor og morfar sitt, og to av stolene er avgått med døden, så vi erstattet resten med Ikea.

2: Stuevinduet, dvs utsikten: Rett mot havet og alle båtene som tøffer forbi.

3: Det svære papegøyeburet i stuen. Ikke for at det er fint, men fordi fuglen inni var farfars og som vi bråbestemte oss for å overta den da farfar døde.

4: Orginalkunsten min, som fortsatt ligger i et skap fordi jeg ikke vet hvor jeg skal ha det. Det er to olje på glass-bilder, one of a kind fra en irsk kunstner.

5: Matboden/vinkjelleren. Utrolig praktisk å kunne oppbevare alt man ikke trenger daglig en annen plass enn kjøkkenet, og at vinen ligger trygt og godt.

6:Hage! Den ser ikke ut, men vi har ett mål med tomt som er vår. Og dermed nok luft rundt huset til at vi ikke trenger å omgåes naboene om vi ikke vil.

7: To bad, hvor det ene også er vaskerom. Bare det at jeg har eget vaskerom er en høydare.

8: Stor stue både oppe og nede. Vi slipper tv i stuen!

9: At det er tv nede, og vi dermed unngår at den bare står på hele dagen.

10: Det er hus, og det er vårt. Ikke mer blokkhelvete.