Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-10, 10:40   #33
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordring: 10 things I like about my home

Jeg synes huset vart er fint men er ingen ting jeg er kjempe kjempe fornøyd med.

1. Soverrommet med "mudd" fondvegg, ny seng og kjempefine høye sengesett. Får ro når jeg kommer inn der.

2. Gulvet i stuen og kjøkkenet. Fin farge. Tror det er nøttetre.

3. Veggen på barnerommet.

4. Vaskerommet som har hyller på en hel vegg til oppbevaring får mye ut av det pitte lille vaskerommet (1,2 x3m eller noe sånt)

5. Spisestuemøblene våre.

6. Maleriet på veggen jeg fikk av onkelen min. Vokser på meg mer og mer. Er gøy å ha noe som er helt unik.

7. Beliggenheten. Vi trives utrolig godt her. Famile rundt oss og sentralt selv om vi bor landlig til.

8. At vi har alt vi trenger på 1plan. Soverommet, badet og bodene nede blir ikke brukt mye.

9. Er veldig glad for at all oppvarming er varmekabler på bad + 1 panelovn i stue og 1 på kjøkkenet.

10. Hele huset er malt i lyse farger.

Har ikke så mange bilder men fant noen gamle.

Barnerommet.

Stuen med spisemøbler og gulv.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat