Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-07, 20:41   #8
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Total subjektiv utblåsning.

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Det går an å gjøre folk oppmerksomme på at man stenger og min erfaring er at de fleste tar hensyn til dette. Selv om det jo finnes en del realt selvsentrerte unntak. Jeg brukte som regel det å rekke bussen som en forklaring på å "jage folk ut av butikken".

Forøvrig er det ikke store forskjellen på dem som kommer fem på stengetid i butikken og de som kommer fem på stengetid i barnehagen.

Kanskje de som kommer fem på stengetid i barnehagen har måttet vente på en fem på stengetid-kunde i butikken?

Hvis man smiler og ber kunden komme tilbake når butikken er åpen, vil nok de fleste kunder gjøre det. Er man derimot muggen og sur når man ber kunden forlate butikken er sjansene naturligvis mindre for at vedkommende vil komme tilbake.

Det kommer også litt an på butikken. Hadde jeg jobbet på f.eks. H&M tror jeg at jeg ville vært raskere med å gi beskjed enn om jeg drev en liten spesialbutikk selv.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat