Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-10, 10:26   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt i butikken (jeg lar meg fortsatt sjokkere)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

... men har på en måte aldri følt behovet for å presisere alder på den skyldige.

Eller hvilken hårsveis de har.
Jeg tror heller ikke hårsveis har veldig stor innvirkning på det som finnes innenfor.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har forresten jobbet en del bak kasse selv, og selv om jeg er normalt god i hoderegning stoppet det en del ganger hvis dagen hadde vært lang, køen var lang eller... tja, hva som helst. Hadde kalkulator i bakhånd, og selvfølgelig er det også en del kunder som kommer med drittale kommentarer om "klarte du ikke det i hodet engang?". Doomed if you do, doomed if you don't.

Der har jeg vært også. Midt i julerush i gavebutikk, og kunder som begynner å kvekke inn tips på hvordan man kan regne ut noe, slik at man hvertfall ikke får ro til å tenke seg om i det nanosekundet man trenger. Gjerne fulgt opp av stønning, blikk, hoderisting, og høylyttet kommentarer til andre kunder om hvor dum betjeningen er.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat