Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 10:28   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke spill til Playstation 3 (barn og voksne)?

Little Big Planet! Jeg og vennene mine ler så mascaraen fyker. Jeg hadde muskelsmerter i magen i dagesvis etter å ha spilt hos krystallklart. Vi lo så vi grein!

Dette spillet er faktisk en av de største årsakene til at jeg ønsker meg en PS3. Det finnes nemlig ikke til andre konsoller, og bare dette spillet er verdt hele boksen! Du blir aldri ferdig heller, du kan laste ned nye (lovlig) brett hele tiden, lage brett selv osv. Det er helt hysterisk! Jeg og vennegjengen spilte dette i 30-årsdagen min, faktisk. Suksess!

Dette er toern, jeg har kun spilt enern, men her får du en pekepinn på hva det går ut på:

http://www.youtube.com/user/littlebi...t?blend=2&ob=4