Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 10:37   #6
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke spill til Playstation 3 (barn og voksne)?

(Ser flere har kommet meg i forkjøpet, men poster likevel):

Bilspill er vel ikke der PS3 er sterkest, men både Burnout Paradise (stuntracing i bygater) og Dirt 2 (rally) er bra (og koster under 150 kroner hver fra Play). Gran Turismo 5 som Juste nevner kommer jeg nok til å kjøpe, men det er er en simulator, og det gjenstår å se om det faktisk blir morsomt.

Rock Band 3 har nettopp kommet og er helt knall, men til det må man jo kjøpe en del ekstra utstyr. LEGO Rock Band koster forresten også under 150 fra Play.

Little Big Planet: (Game Of The Year Edition) er også et must på PS3, egnet for alle aldre. Det er et fysikkbasert platformspill der man er en strikket dukke. Spillet har byggemodus og mulighet for onlinespilling, og med flere håndkontrollere kan inntil 4 spille samtidig lokalt. Det er også rikeilig med muligheter til å kjøpe ekstra kostymer og stash i Playstation Store; det fins masse kostymer som kan kjøpes, helt sikkert inkludert prinsessekjoler (Ada Lovelace-kostymet følger muligens med denne utgaven), Dette koster også under 200 fra Play (og jeg er ganske sikker på at det laster ned norsk tale første gang du starter det).

Ben "big flat screen TV may be required" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat