Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 13:38   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Likestilling? Tårnfrid eller muffinsblogging?

Jeg kan bare snakke for meg selv... men jeg tror ikke jeg hadde vært så oppsatt på å komme meg et sted hvor jeg kan tjene nok til å bo bra i Oslo, med mindre vi bodde i svinedyre Oslo. Jeg har flere ganger tenkt på muligheten til å flytte til em kommune som er billigere å bo i, men da mister vi hele nettverket vårt.

Jeg tenker at disse årene som student og i jobb, er en investering i fremtiden til både poden og meg. Det måtte bare bli litt hektisk fordi jeg er alene med han over 85 %. Skulle jeg resigert under det påskuddet, hadde jeg ikke kommet særlig langt.

Jeg føler ikke at jeg har gått glipp av mye, eller at jeg er en dårlig mor selv om jeg ikke elsker å dille hjemme, se på nytt intriør og heller ikke har en lidenskap for matlaging. Jeg tror poden kan lære like mye av å ha en mamma som svetter og sliter for å sikre en god inntekt på sikt, så lenge det er en viss balanse og han ikke føler seg dårlig ivaretatt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat