Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 00:30   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikike rart sekken var full

Kjenner jeg meg absolutt ikke igjen i.

En jeg...kremt...kjenner ryddet i skolesekken sin i går.

En pose hasselnøttkjerner, pent dandert sammen ca 99 binders i den ene sidelommen.
1 lypsyl, 4 lipgloss, to fulle pakker tyggis, 3 halve pakker tyggis, ca 15 løse tyggiser, en pakke lommetørkle, en plastkniv, en pakke wasa sandwich, en halvspist sjokolade, en Nutrilettbar, 49 kroner i mynter, en nøkel jeg ikke helt vet hvor stammer fra, post-it-blokk, 2 flakslodd og 4 penner i den ene frontlomma. En mobillader (som jeg har lett etter i en måned), en 50-lapp, studentkortet, markeringspenn, ullsokker, 2 tamponger lå gjemt i en annen lomme. En halvfull pose Doc, en lighter, 17 hårnåler, 2 par øredobber, en halskjede, en klokke, pinkoden til studentweb, en pinsett og en buff i den siste rotelommen. I "boklommen" lå det fortrinnsvis bøker, men også her dukket det opp noen rømte binders, 2 hårstrikk, en vannflaske, en lommebok, en bilnøkkel som har vært borte siden studiestart 23 august.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat