Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 08:07   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg sende han i bhg i dag?

hadde kanskje sendt han fra 10-15 tenkte jeg.. playhouse er han drit lei... nå ligger han på gulvet og ser på teletubbies-dvd og sparker i tv hyllen og roper nei nei nei nei, ikke den veien, lala gå der, tubbikake på hode, osv, for han vet nøyaktig hva skjer.. hehe..

Ja det er det jeg tenker, jeg MÅ gå på skolen onsdag-fredag og da er det en stor fordel at han er helt frisk...
Men samtidig så er det jo så dumt om jeg skal holde han hjemme kun pga hostingen, for han er sånn som dette 8 av 12 mnd i året, minus feberen da.. den er der bare 2 ganger i mnd eller noe.. hehe.. Barnehagen har et lager av medisiner så de vet hvordan de skal takle det, men jeg er liksom redd han skal få feber igjen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat