Tråd: Hagen vår
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 14:06   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hagen vår

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Du kan jo evt plante noen rodedendron som blomster til våren/tidlig sommer, det er vel da du skal ha visning?

Nei, nei, nei, rhododendron får i vært fall meg til å føle gammelmannsvibber. De blosmtrer en drøy og og så er de kjedelige resten av tiden.

Jeg skulle ha kjøpt noen store potter (du kan finne ok i plast også) og satt på terrassen, snakk med en gartner i butikken og finn frem planter som er litt tøffe og moderne samtidig som de gjør seg godt sammen. Det syns jeg er nok, de kan du jo også ta med hvis du vil når dere flytter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat