Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 20:07   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flere hobbypianister her? Type plinkeplonk?

Høres veldig kjent ut, dette. Jeg har vært gjennom noe Beethoven, var i sin tid en racer på Måneskinnssonaten, husker fortsatt sånn rimelig hvordan det skal låte, men fingrene henger ikke alltid med. I tillegg har jeg et digert handikap i at jeg ikke er særlig god på noter, det gadd jeg aldri lære meg, så det ble en kombinasjon av gehør og pugging/lære seg utenat.

Jeg kjøpte piano for noen år siden, men oppdaget til min store irritasjon at så alt for mye hadde forsvunnet, og det ble litt mye pes å begynne å øve. Nå er det mer en og annen barnesang og julesang og sånt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat