Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 15:53   #70
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken farge er din Kitchen Aid?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Synes det høres ut som at du klarer deg fint uten altså!

Ja, jeg gjør det. Men den er kul.

Egentlig vil jeg ikke ha mer på benken heller. Jeg baker altså en gang i året, maks, og da gjerne Maximillias aniskringler til jul. Og så lager jeg en kake til hver bursdag. Ellers spiser jeg ikke mel, gjærbakst eller noe med sukker til vanlig. Unntak forekommer.

Jeg har blender, håndmikser med eltekrok (greit å ha), stavmikser med ballongvisp og minifoodprocessor og kjøkkenmaskin med food processor. Den kjøkkenmaskinen har jeg brukt EN gang på de ti årene vi har hatt den. Food processoren aldri. Det er så mange deler, og jeg glemmer fra gang til gang hvordan de skal skrus sammen.

Trenger jeg en da? Men den er FIIIIN!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat