Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 21:00   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikking på kurs, er det noe man gjør?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg synes at det vitner om dårlige kunnskaper om hvordan ulike mennesker lærer å blankt avvise at å strikke på kurs faktisk kan være en positiv aktivitet for læringen.

Nå kan jeg bare svare for meg selv, og jeg avviser ikke dette i seg selv, men mener fortsatt at det er uhøflig både overfor kursholderen (primært) og de andre studentene. (Og jada, det er sikkert et moment av misunnelse her også. Jeg ble i sin tid fryktelig ukonsentrert av å se på noen som strikket i et rasende tempo når jeg visste at jeg sjøl ville ha hatt min fulle hyre med å tråkle meg fram maske for maske med bruk av alt jeg kunne oppvise av tankevirksomhet, konsentrasjon og selvbeherskelse. )