Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 02:30   #36
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er din favorittkombinasjon?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Har du aldri hørt om Biff Tartar?? Det er jo en veldig kjent matrett, mener jeg. Og Morella; det er maaange som liker det, jeg har inntrykk av at det er flere som liker det enn som ikke gjør det.
Jeg liker det ikke selv, men skulle i grunnen ønske jeg gjorde det for det ser jo egentlig litt godt ut.

Biff Tartar er ikke rå kjøttdeig da. Det er ett malt stykke biffkjøtt som skal serveres rett etter kverning. Og da slipper man jo bakterieoppveksten man kan få i seg om man spiser vanlig rå industriellt malt og pakket kjøttdeig.

Men ja, biff Tartar er veldig godt!

Cocarachas er en av mine favoritter også. Gjerne med alioli. Salt og søtt er generellt en smakskombinasjon som jeg liker godt. Fikenmarmelade og roquefort, pannekaker med bacon og maplesirup, walters mandler .
Kombinasjoner som rosastekt lam med alioli, gravet reinsdyr og tyttebærrømme, gåselever/gåseleverpate og bærsaus med whiskey på sprø ristet loff er jeg også veldig glad i.

Sist redigert av Vianne Rocher : 21-11-10 kl 02:41.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat