Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-10, 11:33   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?

Jeg har en tredjeklassing og det er heldress som gjelder, men vanskelig å få tak i heldress i str 134 nå. XXL hos oss har lovet at de kommer inn nye forsyninger med størrelser i løpet av uka, så da får jeg se. Intersport og G-sport hadde ikke dresser opp til mer enn 7 år.
Mtp at ting rotes bort, mistes eller andre tar det med seg hjem er en heldress lettere å holde styr på en selebukse og jakke pluss jakke han går til og fra i hver dag. Jeg kjøpte akkurat slalomhansker som han liker best å bruke på XXL til kr 79 kr stk, de virket fine. Ellers har jeg kjøpt mye votter og luer på HM, de duger i massevis og sønnen min har en flott tendens til å rote bort votter i hytt og pine, så det blir ikke mange dyre par. Ellers går han i ullundertøy hele vinteren og gjerne fleece over dette under varm dunjakke, han går jo til og fra skolen selv. Nå i tredje klasse har de begynt med skifting og dusjing i gymen og svømmingen, så da har man ikke problemet med at de må ha gym i ull.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat