Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 21:06   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg (om vaskehjelp)

Vi har gjort avtale med vaskehjelp idag, og jeg er allerede nå veldig spent på å komme hjem fra jobb neste onsdag og se hvordan det ser ut her hjemme.

De (et polsk ektepar) har lovet følgende: "we clean whole house - everything!" (svelvik-engelsk ja ) - de lovet bl.a. å trekke frem sofaer etc. for å vaske/ støvsuge bak/ under disse, støvsuge og vaske gulv i hele huset, vaske overalt på begge bad, på kjøkkenet samt tørke støv i hele huset. Jeg behøvde visst ikke en gang å rydde vekk leker fra gulvet i lekestua til ungene, det kunne de visst gjerne gjøre. Alt til den nette sum av kr. 400,-. Avtalen er at de skal komme annenhver uke, og er de så grundige som de har skissert på forhånd så tror jeg det vil holde fint for vår del. Vi har fått gode referanser på paret fra kjente som er veldig fornøyd, så jeg håper virkelig de svarer til forventningene mine. Da blir jeg glad!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat