Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 14:58   #48
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skole eller ikke i morgen?

Jeg ville nok ha latt barnet ha sovet hvis jeg ikke greide å vekke det, men jeg ville ikke ha planlagt med fravær, og for meg er det en forskjell. Hvis jeg hadde planlagt med fravær tror jeg nok at jeg hadde snakket med læreren på forhånd og bedt om fri. Men sånn generelt tenker jeg at det ikke spiller noen rolle, neste år vet du mer om hva som skjer, hvordan hun reagerer på å være med på noe slikt og bedre hvilken beskjed du skal gi skolen.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men det var en ting jeg stusset på i HI: Norgesmester i klassen under 9 år? Har de lov til å kåre mestere i sjakk for så små unger? Går ikke sjakk som en idrett med tanke på regelverk?

Jeg også mener at sjakk regnes som idrett? (Me like! )