Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-07, 23:13   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikkquiz fra gamle dager

3. Busted flat in baton rouge, headin for the trains/Feelin nearly faded as my jeans/Bobby thumbed a diesel down just before it rained/Took us all the way to New Orleans

Me and Bobby McGee. Janis Joplins versjon er den jeg kjenner best, men jeg husker ikke hvem som skrev den ... Kris Kristofferson?

5.
If the sky that we look upon/Should tumble and fall/And the mountain should crumble to the sea

Stand By Me. John Lennon har spilt inn den, men det er en coverversjon, vel?

7. You're out on the streets looking good/and baby deep down in your heart I guess you know that it ain't right

Piece Of My Heart - Janis Joplin igjen.

8. Wonder this time where she's gone/wonder if she's gone to stay

Ain't No Sunshine When She's Gone. Men jeg husker ikke hvem.

10. When my soul was in the lost-and-found/You came along to claim it / I didn't know just what was wrong with me/Till your kiss helped me name it

(You Make Me Feel) Like A Natural Woman. Carole King skrev og spilte den, men Aretha Franklins versjon er kanskje mer kjent?

12. It´s just an invitation/across the nation/a chance for folks to meet/ There´ll be laughing and singing/music swinging

Dancin' In The Street,
er det ikke? Mick Jagger og David Bowie?

13. I dont know why I love you like I do/After all these changes that you put me through/You stole my money and my cigarettes

Take Me To The River, Talking Heads.