Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 13:30   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Varme, varme vintersko bildetråd

Jeg har sauepelsforede skinnstøvletter med rågummisåle, fra Wonders (kjøpt hos Lille Vinkel):

+Relativt stilrene og enkle i designet, og passer fint til både (trange) jeans og skjørt/kjoler.
+Gode og varme. Dvs, jeg kan komme med nærmere bedømmelse etter helga, når det er meldt minus 13 eller noe slikt. Foreløpig har jeg ikke vært antydning til kald på tærne i minus 5 ca.
+Sålen er nokså sklisikker.

-Dyre (ca 2000).
-Ikke vanntette, men det funker greit med skobalsam mot slaps og vann, bare de behandles daglig, og saltrenner tørkes av med en gang man kommer inn (med en fille i gangen). Dessuten er jo disse veldig varme: i regn og slaps bruker jeg noe annet.
-Litt vonde å gå inn. Både gnagsårgivende bak, og litt stive over foten til å begynne med. Men nå er de gode.

Alt i alt:

PS. Jeg skrev i en shoppingtråd el.l. at jeg syntes de var trange i skaftet. Nå har de viet seg ut, og strikken oppe ved kanten gjør det også lettere å tilpasse. Men fortsatt ikke for fotball-legger, vil jeg tro.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat