Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 00:23   #66
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine jentenavn

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Ellers så må jeg si som Sitron at Iben er et nyyydelig navn. Stod lenge på vår liste som nr 1. I Danmark er det jentenavn, mens her i Norge er det litt hips om haps (så kanskje lurt med et mellomnavn i tillegg....)

Med fare for å spore av helt: Jeg har aldri skjönt hvordan Iben kan brukes som guttenavn! Ser på www.ssb.no/navn at det er 86 menn som har dette navnet i Norge - mot 429 kvinner. Min nydelige niese på 6 år heter Iben, og det er veldig mange som tror hun er en gutt når jeg omtaler henne ved navn. Hun har også et mellomnavn, da - Eline. (Og det begynner jo på E, så der rodde jeg meg nesten inn igjen. )

Sist redigert av Bluen : 21-02-07 kl 08:46.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat