Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 21:36   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Adventstakegalleri 2010

Jeg ender i år opp med hele tre stykker - det blir en på kjøkkenet, en på salongbordet og en i vindu med spisestuen, dog er det vel helst den på salongbordet som kommer til å gjøre den virkelige nytten.

Jeg handlet inn lys og lekte meg med hovedadventstaken i dag - den blir av alle ting i hvitt, rødt og lilla i skjønn forening, så den er klar. Fjorårets JUL-stake i sink er enda ikke funnet frem, så det tar jeg til helgen. I grunnen hadde jeg bare tenkt disse to, men da jeg var innom Floriss i går klarte jeg ikke å gå fra en stake jeg fant der. De hadde rett og slett laget helt ferdige staker av noe kvister og kvaster, pyntet og plassert lys mm., til skarve 199,-. De hadde flere farger, men en lilla utgave fikk bli med meg hjem og den pryder akkurat nå spisebordet. Jeg har noen sinktall jeg skal sette på den, ellers er den veldig fin i all sin "enkelhet".

Bilder kommer når alt er på plass!

Nr. 1

Vedlagte bilder
Filtype: jpg advent_1.jpg (186,7 KB, 118 visninger)

Sist redigert av Bomull : 27-11-10 kl 08:45.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat