Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 23:58   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En litt annen adventskalender

Vi må få litt liv i denne da.
Jeg har gledet en barnehagetante i dag. I forrige uke nevnte hun for meg at hun hadde så mange fine bilder av barnehageungene i på mobilen sin, tatt på turer. Hun skulle så gjerne ha overført dem til dataen for å ha dem i fotomappene til ungene (de får med seg cd med bilder når de slutter), men hun hadde ikke en sånn kabel til mobilen sin.
I dag da vi ryddet her fant vi esken mobilen min lå i og der lå det jammen en sånn. Jeg tar aldri bilder med mobilen, bruker kun kamera så jeg tok den med og la den i hylla hennes i barnehagen. Håper bare den passer nå da.