Tråd: Julebudsjett
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 22:59   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julebudsjett

Vi kunne helt klart brukt MYE mindre enn det vi gjør og kost oss like mye. Ungene får gaver til ca 3000,- hver, vi kjøper for et par tusen til hverandre, det går minimum 1000 kr til kalendergaver, vi kjøper dyrt juletre (det må være perfekt™ ) og mye digg, mat blomster og dilldall.

Både vi og ungene kunne klart oss med mindre, vi kunne kuttet ut gavekalenderene, vi har faktisk juletre i egen skog (men ikke den perfekte edelgran ), jeg er egentlig ikke så glad i juleblomster og vi har egentlig mer enn nok dilldall. Jeg kunne fint halvert, om jeg ville. Men jeg vil ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat