Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 13:15   #35
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barne-tv før og nå

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Jamen, jamen... jeg likte å se barnetv da jeg var liten, jeg! Og jeg har ikke lyst til å rasere alle minner ved å se på klippene og måtte innse hvor dårlig det var. Jeg så antakelig barnetv hver kveld, og siden vi hadde tilgang til svt1 og svt2 så vi mye barnetv der, særlig på morgenene.
Programmene jeg husker best er Portveien 2, Fraglene, Postmann Pat, Skomakergata, og nå husker jeg også en del av dem dere har ramset opp allerede. Jeg tror jeg var ganske revet med i Redda Joppe (har ikke svensk Æ) tøydokke Anna og alt mulig. Gullars husker jeg som fryktelig irriterende, mest pga dialekten tenker jeg.

Du har rett i det da, en kan synes ting er aldri så irriterende og dårlig nå, men jeg har bare gode minner fra Barne-TV da jeg selv var liten. Det eneste jeg ikke kunne utstå var God Bok med Minken Fosheim ...

P.S.: Såkalt svensk Æ får du enkelt ved å taste den tasten som er til venstre for Enter; med en hake, to prikker og bølge på, taster du den etterfulgt av A, får du Ä, eller Ö.

Sist redigert av Bomull : 26-11-10 kl 13:21.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat