Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 10:29   #32
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Scenario: Levestandarden kuttes ned til en tredjedel...

Dette hadde hatt enorme konsekvenser for vårt daglige liv. Vi måtte antakelig delt hus med en annen familie. Det ville vært helt forferdelig siden mannen min har hobbyer som tar veldig mye plass. Ca. 50 kvadrat har han bare til hobbyting nå. Alle daglige gjøremål ville tatt utrolig lang tid uten bil. Jeg måtte brukt 1,5 - 2 timer mer hver dag for å hente/bringe i barnehagen og komme til og fra jobb. Mannen min måtte ha basert seg på kollektivt og ville antakelig brukt minst 2 timer lengre på transport til og fra jobb.

Når det gjelder kjøtt så ville det vært et problem for den i familien som ikke kan spise noen form for fisk. Kanskje mye egg ville kunne erstatte proteinene som forsvinner om man tar bort kjøttet. Jeg vet ikke, men ser for meg at det hadde blitt enda mer vanskelig å finne mat til allergikeren som dekker behovet for næringsstoffer. Erter, bønner og linser er også utelukket.

Vi måtte brukt de samme klærne til de var utslitt, og det hadde gått helt fint for mannen min, men jeg ville nok syns det var ganske trasig. Vi handler ikke så mye unyttig utenom klær jeg og Vesla ikke trenger så jeg tror ikke jeg ville merket det sånn i det daglige at jeg ikke kunne kjøpe importerte, billige varer lenger.

Vi flyr omtrent aldri.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 21-02-07 kl 10:35.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat