Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 19:40   #13
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere

Problemet er vel når gjennomføringen blir for vanskelig eller systemet blir en merbelastning. Det er jo lett å se på meldekortsystemet med friske øyne og tenke at dette er en bagatell. For de som sliter med det er det jo ofte samme årsak til at de trenger ytelsene som gjør gjennomføringen av meldekortsendingen vanskelig.

Som tidligere nevnt; for meg har meldekortsystemet fungert veldig bra. Jeg liker å se at timene jeg logger blir stadig flere, siden jeg jo jobber aktivt mot et mål der det er et skritt på veien. Økning i rapporterte timer betyr at jeg er i ferd med å lykkes. Det gir en god følelse. Men jeg kan forstå at det for en del av de som er i en varig situasjon der meldekortene er en tilleggsbelastning ikke synes det fungerer bra for dem.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat