Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-10, 12:03   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Ulykkelig

Platetoppen er full av sprekker, kan jeg bruke den allikevel?

Hjelpes!!

Jeg holder på å vaske hus og er i gang med kjøkkenet. Vi har platetopp (ikke induksjon) som vi kjøpte ny i underkant av et år siden, og i dét jeg skal vaske over den oppdager jeg at den er knust i den ene kanten (må ha fått seg en real smell??) og det har igjen sendt et par store sprekker over hele den høyre halvdelen av toppen og to av kokeplatene.

Jeg er alene i helgen og skal ha besøk i kveld og må jo ha mat ellers også såklart, og lurer nå på om det er trygt å bruke platetoppen trass i dette??

Ikke fatter jeg hva som er skjedd heller eller når, og jeg kokte egg tidligere i dag uten at jeg hverken oppdaget det eller at det altså skjedde noe. Men er det allikevel trygt!?

Utrolig surt altså, for vi må vel uansett bare bytte ut hele skiten da og jeg mistenker at det ikke er noen garantisak når (det MÅ jo være en smell, men rart at den har gått ubemerket hen!? ) det ikke later til å være annet enn eget uhell - billig var den jo heller ikke ...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg topplate.jpg (192,3 KB, 120 visninger)