Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 11:27   #55
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Scenario: Levestandarden kuttes ned til en tredjedel...

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kan bare svare for meg selv, men for oss er det umulig å bo nær begge familiene. Vi bor nå nær min familie, men svigerfamilien bor i Sveits og det er det ikke stort å gjøre med. Men kanskje de som har nær familie langt unna skulle fått større reisekvoter enn dem som bare skulle til Syden?

Nei, det er vanskelig å endre på dette for oss som lever i dag. Men dersom vi blir langt mindre mobile i framtiden, vil de som lever da også antakelig velge annerledes når det gjelder hvor man velger å bosette seg i utgangspunktet. Det vil bli mye vanligere å bosette seg i nærområdet, og større sannsynlighet for at man gifter seg med en i nærområdet, og dermed er slekta mye nærmere. Kanskje. Alt er rent hypotetisk på dette stadiet, selvfølgelig.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat