Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 23:00   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skrotnisses bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Haha, jeg fant også en gammel eske med papirinnlegg etter førstemann. Hadde brukt noen få, men kaste?! Er du gal?? Jeg ventet helt til jeg fant en nybakt mor jeg kunne prakke dem på.

Er det nå jeg skal komme med en litt uappetittlig innrømmelse? Det kan være kjempelurt å ta vare på gamle ammeinnlegg, f.eks. å oppbevare dem under bunker med rot på kontoret. Før man vet ordet av det, kan det nemlig hende at man får et akutt behov for bind. Det funker så det suser, ifølge min venninne Ulbnile.