Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 10:34   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Knertenfest!
Jeg kommer med mann og barn og katt og foreldrene mine og hunden deres. Mannen vil ha hvit fisk, den må være helt fersk ellers vil han ikke ha. Foreldrene mine vil ha rømmegrøt eller ribbe antar jeg, eldstesønn spiser ingenting, men du må gjerne nøde ham til å smake, mens jeg og yngstesønn er enkle i matveien, så vi tar det vi får.

Jeg regner med at du sørger for at nissen som kommer med gaver er skikkelig utkledt så ikke barna får mistanke om at han ikke er virkelig? Jeg ønsker meg pelslue forresten, kaninpels. Du sørger vel for at nissen har det med seg i sekken? Vi er jo gjester.

Nei, dette blir morro dere!