Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 10:35   #19
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Vi kommer gjerne. To voksne, to storunger med høye forventninger og en liten en. Vi er ikke kravstore, og tilpasser oss greit omgivelsene, men forventer likevel at vertskapet sørger for et par ting:
* Vær obs på 9-måneders gammel baby! Vi forventer at det ikke finnes pynt innenfor hans rekkevidde, og at gulvene er rene, siden han liker å gnafse på hybelkaniner der slike finnes. Juletreet bør dere muligens sette en grind rundt, sånn at han ikke river det over seg. Og lange duker er selvsagt bare å glemme.
* Jeg se Tre nøtter til Askepott i fred og ro. Ellers blir det ikke jul. Regner med at du ordner det.
* Vi vil gjerne spise pinnekjøtt. Røkt. Og grillet. Og kålrabistappe. Jeg må få multekrem til dessert, mannen riskrem med rød saus, mens ungene bestiller sjokolademousse. Alle må jo få favorittdesserten på julaften!
* Drikke: rødvin, juleøl, Cola Zero, julebrus og vann med isbiter.
* Jeg kan forresten ta med svigermor hvis du vil. Hun er flink til å kommentere det som ikke er bra, så slipper du være redd for at du glemmer noe.
* Jeg er allergisk mot katt, julestjerne og svibler, så slikt må selvsagt ikke finnes innomhus. Mannen tåler ikke duftlys, så det går jeg ut fra at du unngår.

Dette blir koselig!