Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 10:40   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Laseroperasjon av øynene

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Lykken: Ville sjekket med en ny klinikk nå. Kan jo være at ting har skjedd til det bedre nå de siste 4 årene sånn at du kanskje kan operere allikevel. Jeg har også hørt noe om ca. -10 er en slags grense på operasjon, men det var jo lenge siden. Det som er når en er så mye langsynt er at de ikke garanterer at du havner rett rundt 0. Den sjansen tok jeg også når jeg var -7,5. Jeg ville heller f.eks. vært -1 og måttet bruke briller og ikke vært helt blind så fort en tok av brillene enn å vært masse langsynt. Ta og sjekk med annen klinikk. Det er en utrolig følelse og ikke være helt blindet og bare se dos så fort en står opp av senga på morgenen.

Ja, jeg bør vel ta en ny konsultasjon, har hørt mye bra om den i Drammen. Men jeg har akkurat oppjustert styrken min, og jeg tror ikke de opererer så lenge synet er i bevegelse. Men kan jo sjekke. Det var det øyet mitt med høyest styrke ja, det var på -9 da jeg var hos øyelegen og det var noe med at hornhinnen (eller noe annet=) var for tynn til vanlig operasjon, de måtte gjøre noe spesielt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat