Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 13:25   #11
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Flott! Då blir da familiejul på oss då. Eg stiller med samboer, 2 barn, 1 sliten mormor, 3 søsken m/ partner (min side), 12 nieser/ nevøer. Samboer tromler sammen 1 gammel mor, 7 søsken m/ partnere, 17 nieser/nevøer + x- antall ektemenn/ samboere og barn. Skal nok klara å spa opp eit par kjæledyr også.

Med tanke på mat så vil eg + fleirtallet ha pinnekjøtt, samboer ++ vil ha ribba, sliten mormor ønsker lutefisk, mens trønderen vil ha steinbit. Til dessert ønsker vi riskrem, multekrem, karamellpudding (heimelaga) og is til ungane. Som forøvrig stort sett spiser kylling og pomme frites, julemat eller ingen ting.

P.s. Sliten mormor liker ikkje bråk.