Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 13:38   #42
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Velkommen til Knertens julaftenfest!

Tja, kanskje jeg også skal ta turen? Jeg tar med familien, mine foreldre, bror, pluss endel tanter og onkler. Og pus da. Han er ikke særlig glad i andre dyr, så jeg regner med du ordner det sånn at han slipper å være i samme rom som de andre dyrene? De andre dyrene kan jo f.eks være ute, det går sikkert fint. Han er også veldig glad i å klatre i juletreet, så det er fint om du passer på at det er behørlig festet i taket for å unngå velting. Vi kan jo ikke ha noe av at pus skader seg. Og forresten, vi vil gjerne at juletreet har både engelske og skotske flagg i tillegg til de norske. Og siden bestemor er veldig lite religiøs, må stjernen i toppen av treet være skikkelig stygg, så det blir litt ironisk, liksom. Stygg engel godtas ikke.

Av servering er vi ikke særlig kravstore. Jeg må ha pinnekjøtt, mannen kalkun. Pappa vil helst ha ribbe, men også litt av alt annet. Ungene vil bare ha medisterkaker og sosisser. Også må vi ha minst sju slag til kaffen. Pepperkaker og kransekaker er et must, samt hjemmelagde krumkaker. Og hjemmelaget marsipan.

Vi forventer at ingen pakker åpnes før kaffen er klar, samt at hver pakke skal åpnes for seg, og alle skal få muligheten til å studere den inngående før neste pakke kan åpnes. Vi blir nok ikke ferdige før i 3-tiden om natta, men jeg regner med det går bra? Det betyr jo at dere ikke trenger å ha frokostbordet klart før i ti-tiden neste dag.

Vi gleder oss.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat