Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-10, 18:21   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Obelix, du har jo møtt meg. Med meg hadde jeg en lege og en professor (i strategi) samt en venninne. Alle vi fire, der i hvert fall to var skeptiske er overbeviste om at i hvert fall flere av disse personene var hypnotisert eller i hvert fall i et stadie der de ikke fulgte sine vanlige impulskontroller. En eldre dame som så utrolig ordentlig amerikansk ut spilte luftgitar med en innelvelse som jeg aldri har sett før. En eldre mann trodde han var politimann og gikk rundt blandt publikum og prøvde å få oss å slutte å le gjennom å si gummy bear. Det var mange ting som skjedde som jeg tror var over det som de normalt skulle gjøre (uten at det gikk for langt). Jeg har selv også tenkt at dette må være tull, men det ble noe helt annet når man var der og spesielt i en situasjon der sjansen for at de som deltok var kjøpte er liten (cruise).

Jeg og mannen var på selvhypnosekurs og hodet mitt ville hele tiden falle til venstre (mot mannen min), det var som en sugekopp som dro det i den retningen. Det skjedde med flere av de andre også på showene (uten at jeg vet hvordan det føltes for dem), men det var veldig pussig. Det føltes ikke som om jeg var hypnotisert, men det føltes veldig behagelig.

Altså; jeg tror at hypnose funker og jeg er helt med på at man kan bruke det i behandling f.eks, men at man kan hypnotisere folk til å tro de er høner og løpe rundt på scenen mens de galer, der stopper det litt for meg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat