Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 09:01   #12
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyre klær er for voksne?

Glede seg til å bli voksen for å kunne kjøpe dyre klær? Var det seriøst? Jeg må ærlig talt si jeg humrer litt i skjegget her. Jeg har egentlig aldri gledet meg til å bli voksen (og nå skjønner jeg hvorfor ) og synes barn skal få være barn og ikke nødvendigvis se så veldig frem til å bli voksne. Vi skal selvfølgelig oppmuntre dem og legge til rett for at de skal bli selvstendige individer. Men å glede seg til å bli voksne fordi da kan man kjøpe dyre klær? Det høres helt tullete ut.

Ellers er jeg på linje med Tjorven - helt unødvendig sløseri å kjøpe så dyre klær til barna. Men det er altså ikke fordi de da fratas den gleden det eventuelt måtte være å få mulighet til å gjøre det om 15-20 år.