Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-10, 09:13   #16
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyre klær er for voksne?

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Glede seg til å bli voksen for å kunne kjøpe dyre klær? Var det seriøst? Jeg må ærlig talt si jeg humrer litt i skjegget her.

Alle har jo noe som er viktig for dem, for noen er det fine klær. Siden jeg selv også har ønsker som går ut over det helt nødvendige og derfor kan defineres som luksus, synes jeg ikke jeg kan le av dem som har andre luksusønsker enn meg.

(Og så oppdaget jeg nettopp hva dunjakken til yngste koster ny. :grøss: Nå tenker vel foreldrene til vennene hennes at det er ikke rart hun har så dyre klær, med alenemor som velter seg i stønader...nei, jeg tror vel egentlig bedre om dem. Men huttetu. Den er altså arvet. 3000 kroner for en jakke til en tiåring.)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat