Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-10, 10:53   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kuldegrense for barn ute/gå til skolen

Når temperaturen synker under minus 10–12 grader, gidder jeg ikke stresse med å bruke bil. (Den står ute.) Det er så utrolig pes og skrape den og den er så vemmelig kald å kjøre. Derfor må alle gå når det blir ekstra kaldt, barn som voksne.

Frøkna klaget litt da temperaturen lå på -21 i januar, men hun tok åpenbart ikke skade av det, så da antar jeg at hun kan gå til skolen i all slags temperatur. (Kulderekorden i Trondheim er -25, så det blir ikke stort kaldere her.) Derimot følger jeg henne til skolen når det nærmer seg 20 minus, for da liker jeg å ha henne under oppsikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat