Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 13:24   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 5 GODE treningsgleder?

Nå blir det ikke så mye dansing på byen lenger, og da har jeg funnet ut at aerobic gjør mye av det samme for meg, bare gleden ved å bevege seg til musikk! Det er utrolig hvor mye mer jeg yter hvis jeg bare har den rette musikken!!

Og det som torsken nevner, det å kjenne at kroppen virker!!

Jeg har ikke trent, annet enn løft og trilll av barn, siden 2006. Jeg startet i høst med en treningsøkt i uka og måtte ha mer, for jeg syntes det var så gøy Veldig ukjent fenomen hos meg... Nå er det ikke lenger noen dørstokkmil for å komme seg ut døra, men heller en glede å dra. Veldig rart, men kan vel henge sammen med at det er noe av den egentiden jeg har

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat