Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 19:24   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå gir jeg snart opp ... (syt og mas)

Uff, jeg føler virkelig med dere, Annki! Det er jo uheldivis noe de fleste må igjennom ved barnehagestart dette sykdomskjøret. Jeg hadde følelsen av at alle barna mine var konstant syke det første barnehageåret sitt. Det var nesten uutholdelig til tider. Men etterhvert virker det som om immunforsvaret deres har blitt kraftig styrket. Nå tåler de å være sammen med småsyke barn uten å nødvendigvis bli syke selv.

Jeg er temmelig sikker på at alle barnehageansatte er veldig innefortsått med hvordan dette er, så egentlig er du jo heldig som jobber i barnehagen selv. Synes ikke du skal føle på at du er mye borte.